2010-04-25
 11:06:58

SO-provet ja!

Just det,kom på att jag inte har skrivit nått om SO-provet.
Jag skriver ju oftast mina provresultat på bloggen,det är ganska bra
för då kan jag bara kolla längre bak i arkiven ifall jag inte hittar saker och ting
i skolan.Perfekt!

Det gick i alla fall bra.
Men trots att det gick jättebra är jag lite besviken,
eftersom att jag kunde nästan varenda fråga som det gick att
plugga på,men då hade jag inte tittat på "underlagskartan".
Så det var ju lite trist.
Ni förstår säkert inte så mycket men det gör inget!

Men 29.5/37.5 - resulterar i VG.
Och VG i SO är ju GRYMT.
För min del som inte ens visste att Kiruna ligger i Sverige.

Jag vet att ni inte är så pepp på att kommentera,men nån kan väl ändå skriva att jag var liiiiite duktig? :(
Mamma åtminsone? HAHA.

pussar


Maja
PUBLICERAT: 2010-04-26, 16:58:45 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

HAHAH fett sämst!

haha nej men bra (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: