2010-04-25
 13:14:41

Ååååh vad jag har tråkigt!

Lovar du att vara ärlig? ja (:

Namn: Malin
smeknamn: inget tror jag väl? (:

Låt som när du är ledsen sörjer till? Olika
Beroende av: familj,vänner
Vem behöver du mest just nu: kommer inte ihåg vad han heter,men en asbra doktor! ;D

Vad tror folk om dig? vet inte?
Stämmer det? kanske,vad vet jag?
Vad får du oftast komplimanger för? de har jag inte tänkt på
Vem är din bästa vän? Julie,Maja&Jennie!
Vad säger du för att imponera på någon? jag är bäst. haha nej men,inte vet jag?
Hur imponerar man på dig? man gör nått imponerande , haha!

Brukar du skratta för dig själv?
 hah ja :p
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:

Var bor du? Utanför Ärlaa
Trivs du där: både ja&nej.
Äger du några converse: yes,vita&rosa!
Sprit, cider, vin eller öl: cider!
Brukar du bli för full: mamma läser , haha! ;) men nej
Vad har du för mobil operatör: comviq kompis 
Är du allergisk mot något: utomhusmögel,kiwi
Har du haft sex idag: nej
Nästa mål i ditt liv: hm,ta studenten med jävligt bra betyg!
Vem pratade du i telefon med senast? jennie tror jag (:

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: meh massa!
Antal timmar sömn inatt: 7 ½ ;)
Sov du ensam: ja
Brukar du komma i tid: njae,jobbar på're!
När mår du bra: när jag är med MJMJ & inte har ont nånstans,haha!
När blev du fotad senast: i veckan.

Hur känner du dig nu: trött
Vanligaste färg på dina kläder: svart,vitt,rosa,? (: 
Vad tycker du om fötter: äckligt!
Vad saknar du: gamla klassen!
Hade du en bra kväll igår: sådär
Favoritdryck på morgonen: olika
Rakar du benen: jaa
När brukar du oftast gå och lägga dig: när jag är trött
Sysslar du med någon idrott: simmar
Vill du hellre ha mail än brev: nej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Har du spytt offentligt: ja det kan man väl säga.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dig:
 KISSA,haha! :D
Är du bortskämd: nej det tror jag inte. ibland bara (a) 
Vad gör du i morgon :
 är bara hemma förmodligen.
Vad är det värsta du vet? lök,falska människor,
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? olika,och vadå slösa?
Vad behöver du just nu? en doktor
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? ingen aning
Vad längtar du till? SOMMAREN!
Har du bra vänner och äkta vänskap: de klart!♥
Vad är det finaste du har? vänner&familjen
En speciell dag du minns: 4 Januari 2009

Tycker du om någon just nu: många hihi (:
Om fem månader: de vet man aldrig.

Gröna eller röda äppeln: Röda- Pink lady & Royal gala! 
Vem ringer du när du är arg/ledsen: jenne,maja,julia
Gillar du golf: om jag vinner.
Vilken tid gick du upp idag: typ kvart i tio
Har du sovit i din egna säng inatt: ja
Har du strumpor på dig nu: nepp
Vad ska du göra ikväll: prata i telefon
Är det okej att gråta: klart,man måste ju få gråta
När grät du senast?: Igår
Varför? jag hade så ont ):
Laddar du ner musik och film från Internet: hemlis!
Vad skulle du göra om du vann en miljon: anlita nån som kan bygga en Walk-in-closet,åka utomlands <333
Bär du glasögon eller linser: ja
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: nej 
När går du upp ur sängen en helgmorgon: olikaa
Vill du gifta dig: ja,jag vill ha en brudklänning.hehe.

Vill du ha barn: ja
Är du bra på att laga mat: NUDLAR,WOHO!
Gillar du att dansa?: jadå

Är du bra på att sjunga: NEJ
Hur vig är du: jag kan åtminstone röra mig ,HAHAHA 
Vad dricker du helst när du är törstig: Fanta exotic
Vilken är din favoritglass: Solero Exotic (GODASTE GLASSEN SOM DOM HAR TAGIT BORT :@)
Tror du på ett liv efter döden: typ,jag tror man kommer till himlen och lever med dom som har dött där. typ. 
Vad äter du helst när du ser på film: godis
Är du morgon- eller kvällsmänniska: KVÄLLS
Vilken ögonfärg har du: brungröna :(
Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja
Biter du på naglarna?: Nej (:
Röker du: nej
Senaste låt du hörde: Pitbull - Hotel Room Service

Vad gör du på helgerna: olika (;

vad gör du på vardagar:
skolan,stan,kompisar (:



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: