2010-04-29
 19:34:29

En sån här torsdag

godmorgon,heh!

Jag har sovit sen klockan var kvart i fyra. ja,fram till ungefär tjugo i sju.
Vet inte hur jag ska kunna somna inatt..men det återstår att se.

Idag var jag hos min favvodoktor (hihi) :D
LASSE!
Jag fick ta två rör med blod från min arm.
Utan att svimma
Testade om det kan vara laktos eller gluten jag typ inte tål..
Inte så kul nej..
Men jag ska börja på måndag och ta bort mjölken i en hel vecka och se om det blir bättre.
Och sen boka återbesök...oh blablabla (:

efter det då klockan var elva åkte jag och tränade (:
Det gick riktigt bra det med ;)
Sen tog jag två-bussen och åkte hem!

och då var jag duktig och bakade kladdkaka , haha!
Fast det är ju torsdag idag..men jag tänker äta den ändå!
HAH.
Sen somnade jag bums (gud vilket gulligt ord).

Och nu ska jag packa upp,sen ska jag titta på film och äta kladdkaka helt enkelt.
Imorgon är det valborg,WIHO!

PUSS TILL ER SOM ORKADE LÄSA ALLT! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: