2010-02-25
 15:15:58

äcklig magkatarr kan gå och dö

ja,jag skäms över videobloggarna.
men det finns nått som heter "BJUDA PÅ SIG SJÄLV" om ni förstår.

Har inte skrivit sen i förrgår natt/morgon ..
Men igår kom Maja till mig , sen åkte jag till henne och sov där.
Vi var även med Jennie i några timmar :*
Vaknade upp första gången vid halv tolv av att jag hade ställt mitt alarm igår ( skulle ju med bussen till stan)
Men jag var för trött så jag gick upp vid tolv ist.
Jag hade skitont i magen så jag gick raka vägen till köket & tog ett glas vatten & medicin.
Men det hjälpte inte,så efter ett tag åt vi frukost.
Men det gjorde ändå lika ont,och såhär riktigt illa mådde jag.
Så nu sitter jag hemma istället för att sitta på en cykel & cykla...
Skulle ju tränat idag..

Men tror inte jag vill börja'vet inte vad jag ska göra ist.
Nånting blir det väl,aja.
Ska gå och ta på mig en tröja nu !
Det är så kallt!

puss


jennie
PUBLICERAT: 2010-02-26, 00:43:43 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

det är synd att du inte vill,

<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: