2010-02-18
 22:27:53

Ikea+Maja+Malin+Mjölpåsar= SANT!

Eftersom att jag har lite svårt att somna så slänger jag upp bilderna som jag aldrig la upp här i söndags,
från ikea & sådär (:


Min lilla mjölpåse Molly! hehe
vs
HAHAHAHAHA,jag älskar oss!

Typ det jag köpte ,
En skitsöt babyrosa kruka
En plastblomma(jag och riktiga blommor är som olja och vatten;)
En skitsnygg lampa!
Fyra "lådor" (:
En ful spegel,men smart med förstoring ;)
Ett jättegodluktande doftljus - VANILJ!
En ram,där resten av MJMJ ska sitta i ♥
En liten burk!
Samt en hörnhylla,men när hela mitt rum är klart,då har jag ju utlovat en liten videoblogg.
Så ni får se den då,ååh vad ni blir förväntansfulla va? ;)
aha,förstod väl det!

Såhär söt är burken nu , sen ett litet rosa sidenband runt!
Så sött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: