2010-02-23
 19:41:07

Sladdriga jordgubbar >:

Funkar det inte att kommentera?
För ni kommenterar ju inget ? o:


För typ en & en halv timme sen kom jag & Jennie hem!
Vi träffade Sara,Kajsa&Jessica!
Vi fikade på ett Café nere på torget,det var mysigt men inte särskilt gott :p
Både jag & Jennie skulle tagit kladdkaka,men den var slut ):
Så vi tog Jordgubbscheesecake istället!
Men jordgubbarna var helt sladdriga,usch!
Men det var ändå härligt att träffa tjejerna igen,
vi bestämde att det blir filmkväll på lördag!♥
Om jag kan vill säga...

Nu ska jag & Jennie vara socialaaaaa!
Skriver mer när jag har nått att skriva!

pussss §


Pappa & mamma
PUBLICERAT: 2010-02-26, 20:21:46

Pappa & mamma önskar tervlig helg ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: