2010-02-12
 21:37:34

Slitet hår,yeyeye!

Har jag förresten sagt att jag ska sluta platta håret på ett tag?
Det är verkligen jätteslitet,så ska snart gå&klippa mig också.
det är årtal sen jag gjorde det sist,hatar att klippa mig.
Ändå känns det så skönt när man är nyklippt...men jag är rädd för att bli så missnöjd..
Ja,tillbaka till det där med att inte platta håret -
egentligen har jag ganska platt hår,men det är liksom "vågor" här och där,
och det är så FULT!
Så då har jag hellre krusigt/lockigt, fattar ni?
Så jag kommer sova med flätor och sådär ett tag tror jag ,
och sen på morgonen släpper jag ut dom,hellre så än sådär "vågigt" och äckligt <:
CARE,ja ♥

skriver nog inget mer för ikväll,och imorgon kanske det blir nån mobilbloggning.
vi får se!

sov sött!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: