2010-02-04
 19:13:21

Tired as always!

Hejhej bloggen!
sitter här trött som vanligt,skolan är så jobbig.
från att ta sig upp från sängen tills man lägger sig igen känns som en evighet..
Men imorgon är det fredag & det är superskönt!
på lördag åker jag till Maja och kommer sova där också (:

Kanske blir att vi åker till Ikea på förmiddagen på lördag alltså..vi får se ;)

Den här dagen har bara gått..inget speciellt har hänt.
Jag hade alla rätt på läxförhöret ("mannens könsorgan") plus att jag kunde en extra (a)
Alltså 12/13 , så det är jag ju nöjd med (:

Nu ska jag nog tvätta håret & kanske försöka plugga lite på engelskan också..
Men jag tror jag är alldeles för trött för att förstå..
förresten så sov jag som en prinsessa inatt!
Alltså inte då som i prinsessan ärten,utan jag har sovit riktigt bra! (:
Eller när jag halvsomnade igår kväll och vakna till igen höll jag på att ramla ur sängen eftersom den som sagt är vänd åt fel håll ;) haha i med det i careboxen vettja!

pusssålänge :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: