2010-02-07
 18:59:49

Trött&Sliten!

Chaachaa alla läsare! * stockholmsdialekt* höhö.

Igår var det "filmkväll" hos Maja,i själva verket var det fest.
Och Fia,Ebba,Sandra,Lollo,Madde,Skancke,Wille,Oscar,Sam,Jennie,Julia,Jag & självklart Maja hade skitkul (:
Tills lite senare..alla fester slutar inte bra vet ni ;)
Vill inte skriva mer om det i bloggen!

Nu är jag välbehållen och hemma,har bara lite ont i ryggen.
Vi skruvade på min nya säng ,sängben också!
Så nu har jag helt plötsligt TVÅ sängar i mitt rum haha (:
Första natten i nya sängen,ska bli så sköööönt att bara få sova!

tänkte slänga upp lite bilder på rummet (:
Det är dock bilder på rummet när inte möblerna står här inne,men när tavlor och sånt kommit upp ska ni få en videoblogg tror jag...vi får väl se (;

kysss


majaaaaaaa
PUBLICERAT: 2010-02-07, 19:26:18 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

hahah så sjukt kul, trots allt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: