2010-02-22
 20:26:09

Vit/korall?

vad roligt att ni KOMMENTERAR SÅ MYCKET.
Blir ju nästan överväldigad om jag skulle få lite spam-kommentarer!

Jo,när jag kom hem var jag inte på så bra humör.
Så jag tänkte låta bli att uttrycka mig via bloggen.
Men nu är det lite bättre iaf,
Kom ju på att vi har en dusch,vi har glass & vi har filmer.
Då vart det lite bättre.

Kom hem med lite antennkontakter,magkatarrsmedicin&ett chockrosa nagellack (:
Provade en stickad tröja & ett par "glittriga" lacktights från Gina.
Den stickade tröjan vill jag ha,men provade den bara i rätt strlk i den vita.
Så ska prova den korallfärgade sen nångång..
och lacklegginsarna vet jag inte riktigt.
Vet inte om jag passar i dom,Jennie tyckte iaf att jag gjorde det (:
Vad tycker ni om lacktights?


(det rosa nagellacket på understa raden var det jag köpte,men det är mycket finare irl)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: