2010-01-31
 12:59:40

A break!

Godmorgon !
Äntligen en liten stund att pusta ut ,
har målat sen klockan var elva tror jag ;)
Nu väntar jag på att ett hörn ska torka så jag kan måla
det en extra gång,eftersom det inte var helt täckt.
Sen är det liksom en strykning/ett lager kvar!
När det sista har torkat ska vi packa upp alla möbler ,
Bilder kommer att komma nångång,så fort jag har fått ordning på allt..
Kanske ska göra så att ni får före bilderna om några dagar & efterbilderna
senare när det är helt klart?
det låter väl bra? (:

Nu har det säkert alldeles strax torkat så skriver nog mer senare/ikväll om jag orkar!

ha de bra!
pusssar


Mamma
PUBLICERAT: 2010-01-31, 15:59:56

Tycker att du har varit jätte duktig.Verkar bli riktigt snyggt också :D

Kram kram


Tess
PUBLICERAT: 2010-01-31, 16:29:07 | URL: http://killmee.net

Hej. Jag har veckans blogg tävling på min blogg om du vill vara med :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: