2010-01-14
 18:49:23

Athena!

Det har blivit mycket stan den här veckan,ganska skönt att vara nere på stan.
Men ändå inte,man blir så trött.
Det vart bara Julia&jag idag , maja skulle till sin bror typ och Jennie var hemma för huvudvärk.

så jag&Julia hetsade runt på stan efter praoplats,vi sprang in i varje affär!
Förutom Hobbex&Clas Ohlsson! haha!
Men sen beslutade vi oss för att gå in på en restaurang som heter Athena!
Där var vi välkommna vecka fyra!
Jag,Julia&Maja ska praoa där (:
Lite synd att det vart vi och inte Jennie med , Men hon ville vara på ett cafe - Café Sylvia tror jag det heter (:
Beställde äntligen nya linser också! Så nu har jag ett halvårs linser kvar tror jag (;

Men nu ska jag äta nånting tror jag sen måste jag tvätta både mitt egna hår&mitt löshår!
Ska väl plugga också,måste bli klar med SO;n så jag slipper plugga i helgen när jag fyller (a)

puss


Maja
PUBLICERAT: 2010-01-14, 19:34:58 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Sv. Men jag mätte mig där förra året och då var jag 162 på deras och nu mätte jag mig igen där ju så även om den går fel så har jag växt två cm! (;

<333


jennie
PUBLICERAT: 2010-01-15, 08:34:00 | URL: http://jennienikita.blogg.se/

vadå "ville" vara på ett café ?

har du inte lyssnat alls på vad jag sagt?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: