2010-01-07
 18:42:40

Baaaad update D;

Hade ju tänkt att jag någongång skulle bli bättre på att uppdatera..men imorgon börjar ju skolan.
jag har börjat inse det nu...jag vill verkligen inte.
Men jag ska börja den första veckan med positivitet,det värsta är att det blir ironiskt av alltihopa istället.

Idag har jag i alla fall inte gjort någonting alls,jag&Julia har bara legat i sängen vi datan.
Så sociala är vi (;
Men alldeles nyss plockade jag ihop allt på mitt rum,(ska ju alldeles strax göra om :), bäddade rent sängen gjorde jag också!
Nu ska jag närsom hoppa in i duschen och sen ska jag måla mina naglar!
Klippte precis av dom...har lite ångest.
Men det var likabra för det är så äckligt när dom går av,och när den översta delen av nageln typ lossnar , usch!
Men nu är dom korta och fula men om nån vecka kanske dom har hunnit bli långa och frääääscha!

ska försöka uppdatera mera nudå,men som sagt så är det skola och en massa nu framöver.
Men jag ska överleva den här terminen också...

pusss

(jag måste medge att jag är nervös,blir det myckte blickar?)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: