2010-01-10
 22:59:53

Birthdayparty på lördag!

Jag är inte så trött som jag vill vara just nu , det är lite synd.
Jag är liksom för pigg för att kunna sova.
Ligger i sängen och kollade precis klart på "I en annan del av Köping", haha Tobbe alltså <3

Det är mindre än en vecka kvar tills jag fyller,jag har lite ångest för det.
Nu när jag inte vill fylla år så gör jag det snart,jag vill ju spara min födelsedag
lite till..
Men iallafall så kommer MJMJ hit,och så kommer de flesta ifrån släkten tror jag ;)
Vi ska äta tacos , och Julia skulle baka cupcakes och råååååååååsa dammsugare/punchrullar med vit choklad i ändarna och vita prickar pååå!
Sen tror jag mamma skulle baka likadana! :D
såklart ska det ju vara tårta också ! ;d
med sånahär fina ljus på (a)
Femton stycken,stor flicka nu (;

nej,men jag ska väl göra ett försök igen,med att sova alltså.
Godnatt igen! §



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: