2010-01-03
 16:36:11

Blir så trött på blogg.se!

Fan vad trött jag blir på blogg.se' det segar ju hela tiden :(
Är det bara så för mig?
Annars tycker jag ju om blogg.se ,det är lite synd.

Jennie åkte hem för typ en timme och tjugo minuter sen , om ni ville skriva upp alltså.
Så jag ska väl packa upp , duscha,fixa lite och sådär.
sen ska jag & emma (lillasyster) plocka av allt ifrån granen.
Och äta julgranskarameller (;
Och förresten är det bara jag som säger "Julgranskarameller" & inte "Smällkarameller"?

den där bilden på skorna jag vill ha går inte att ladda upp , så ni får länken ist!
Dom är underbara , jag skulle nog känna mig som en prinsessa i dom ♥
Jag tror det blir så att jag beställer dom...hihi.

puss




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: