2010-01-04
 16:25:21

DESIGNEN!

Såhär är det , "Designen görs om" det kommer jag nog snart vara känd för..haha!
Läste igenom gamla inlägg,där det står "Snart är designen klar" och massa sånt,
vill bara klargöra en sak: Det har jag inte ljugit om!
Designen var på G , men sen slutade det hända saker, mycket i skolan&julen och mycket hemma och så kanske.
Så jag pratade med Jonna som säkert har minst lika mycket att göra(ni vet Brassa skulle hjälpa mig först),men som jag vet gillar att pyssla ihop designer (vad jag vet iaf ;) så jag frågade lite som en impuls om hon ville hjälpa mig.
Så hon började..och sen åkte hon (alltså jonna) till Norge och ja,ni förstår poängen?

det är alltså inget jag kan göra åt, för jag själv är skitdålig&helt oteknisk utav mig!
Så jag är jättetacksam över den hjälpen jag får helt enkelt! ♥

Jag vill bara inte att folk som läser ska tro att jag står och trampar på samma ställe,
någongång lovar jag att det bli fint här!

så,ja då har jag fått det här skrivet.

har haft lite ångest,för det låter som att jag byter ut "Brassa" och är almänt otacksam.
Men dom som känner mig vet att jag inte menar så , jag är asglad över hjälpen jag får och tiden dom faktiskt lägger ner på att göra den.


Brassa
PUBLICERAT: 2010-01-04, 17:36:52 | URL: http://brassas.blogg.se/

Absolut inte!! Jag förstår dig ;-)♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: