2010-01-30
 20:32:25

Det är lugnt,jag lever!

Äntligen!
ska jag få gå & lägga mig!
eller få & få , det får jag väl alltid men då blir mitt rum aldrig klart ;)

Nu är klockan lite över halv nio & jag tänker lägga mig för att titta på film!
"Miffo" blir det , haha' kommer inte ihåg den helt.
Men jag vet&kommer ihåg att den var rolig (:

Snart har vi målat klart,färgen pappa köpte igår sög!
Så pappa & Johan åkte och köpte ny idag!
Så imorgon är det bara ett lager med färg kvar typ , det ser riktigt fint ut (:
Exakt den vita färgen jag ville ha :D

Längtar tills vi ska åka till Ikea & köpa ramar,tavor,lådor,speglar och den där fina lampan :D
Nej men som sagt nu ska jag lägga mig!

sov gott!


(Det var den här lampan jag menade,ifall ni inte kommer ihåg :*)


julia
PUBLICERAT: 2010-01-31, 19:50:38 | URL: http://terrorstad.webblogg.se/

vill du köpa min den lampan eller? den står ju ändå bara&samlar damm (; <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: