2010-01-18
 17:54:33

Eftersom att...

..mamma läser min blogg!
Kan jag berätta för dig hur mycket jag verkligen vill ha hål i tungan!
jag vill verkligen!
Det är så fint,och jag vet att jag kanske inte vill ha det sen & att det blir ett ärr!
Men just nu vill jag verkligen !
Snällla...nu när jag har massa pengar och allt?!
Annars måste jag ju ta det själv (a'


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-19, 19:47:35

Hur ska jag börja....

Kära lilla Malin jag VET att du vill ha hål i tungan(du har sagt det några gånger). När du fyller 18 år så får du själv avgöra om du fortfarande vill ta hål och då kan jag inget göra. Men tills dess är och förblir svaret NEJ.Du har en fin pärla i näsan! Kramar mamma (hoppas att du tycker om mig lite ändå).



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: