2010-01-10
 17:37:13

En räddare i nöden..

..är min pappa!
I fredags stormade jag in på apoteket och skrek efter en ny salva!
(okej,där hittade jag på lite'jag skrek faktiskt inte)
Under vintertiden får jag jättetorra läppar, som såhär nästan flagar sönder o:
Och när jag gick i sexan (det här började i femman) så hittade jag äntligen en salva som funkade: "Ceridal"!
Men i fredgas när det var dags för en ny "tub" så var den sluuuut!
den fanns bara i Malmköping och gick inte att beställas!
Jag höll på att börja gråta,det enda som funkar och så är det "fabrikationsfel"!
Så vad gör man,pratar med pappa och så löser det sig!

Nu har vi beställt två st på 50 ml!
Så nu har jag ett tag ♥

hehe,var bara tvungen att dela med mig av glädjen! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: