2010-01-08
 19:25:39

Första skoldagen!

Nu är jag hemma från första dagen i skolan!
Det gick väl inte så bra som jag hoppats,men det gick ju inte JÄTTEdåligt heller.
först hade vi slöjd sen matte.
Till matten kunde jag inte hålla mig längre,jag somnade.
Sen har dagen bara rullat på,men ja'en del klagomål kan jag ju påpeka!

när  vi slutade,vid tjugo över två ' tog vi bussen ner till stan.
Jag,Julia & Jennie, maja ville visst hem ):
Vi hann gå och hämta mina linser och gå till Cubus!
Cubus ska nämligen,här i stan,stängas  den 17:e !
vilket betydde stoooor utförsäljning, man fick fylla en stor påse med alla möjliga kläder,accesoarer&smink för bara 300!
Så det var bara sätta fart & shopppaaaaaa!
Men det var så utplockat och fanns typ inga snygga byxor eller tröjor,så vi köpte väl bara massssaaaa jävla trosor och bh:ar , men några halsband,lite smink och så köpte  Julia en jättefin tröja också!
Och älskade ostbågar köpte vi också , haha :*

Jennie följde med hem och så ska hon sova här , vi ska väl titta på film&kanske äta majskolvar , haha!
Förhoppningsvis blir det skräckfilm!

pussss


jullia
PUBLICERAT: 2010-01-08, 19:50:39 | URL: http://terrorstad.webblogg.se/

OSTBÅGAR PÅ CUBUS<3

HAHAHAHAHAHAHHA'



thx för en rolig shopping´runda giiiiiiiirlös!


Maja
PUBLICERAT: 2010-01-09, 12:41:31 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

HAHA ostbågar på cubus? x'D <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: