2010-01-04
 11:43:19

Godmorgon!

jamen godmorgon då!

Somnade inte förrän klockan sex .
Gick upp för typ en halvtimme sen,vid några minuter över elva alltså.
Ska väl gå och äta nått nu,men jag mår väldigt illla ? :(
Usch,illamående,skitont i halsen & verkligen verkligen trött!
Och så ska jag tvinga mig till stan...i hopp om ett bättre humör kanske?
Jennie skulle boka klipptid och köpa byxor,ringar&armband tror jag.
jag är inte på så bra humör..och då brukar det sluta med hetsshopping...
så jag handlar nog inget alls idag..
Men när jag kommer hem tror jag  nog att jag ska köpa dom där skorna!
Det var ingen som skrev nått om dom !
Nu är jag lite besviken på er :(
Det ironiska i det här , är att jag hatar att vissa tar det som att man skriver till sig själv!(och inte läsare alltså)
Men jag vet ju hur min bloggstatistik ser ut,så jag vet ju hur många som läser.
Iofs så visar blogg.se's siffror mindre än vad det är på riktigt,men det spelar mig inte så jättestor roll.

Men nu ska jag iaf gå och dricka nått,innan min hals ruttnar bort.

pusss


Maja
PUBLICERAT: 2010-01-04, 12:19:25 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Vadå mindre än vad det är på riktigt? :O

<33 krya



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: