2010-01-04
 12:00:57

Hemma - yes! Stan - no!

nehe..det vart visst inge stan för mig.
Jag pratade lite med pappa och han tyckte väl inte heller att jag skulle åka om jag mådde såhär.
men nu har jag ingen aning om vad jag ska göra hela dagen..
Jag får väl titta på film och sova...
Känns inte som att jag har nått val :(

faan.blir jag sjuk precis till skolan börjar,så för det första är dom sista lovdagarna förstörda och för det andra
så kommer det bli jobbigt att ta igen allt man missar...det har jag ju varit med om förr.
men förhoppningsvis så är mitt magonda som det brukar,alltså att det kommer och går hela tiden.
läkarna vet ju aldrig vad det är.
Och förmodligen har jag bara väldigt ont i halsen  i d a g , för jag orkar verkligen INTE vara sjuk
 i flera dagar..

Nu ska jag sluta klaga,och som jag skrev i förra inlägget borde jag kanske äta nått...
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: