2010-01-02
 16:15:44

Homeee!

Jag är hemma nu,Jennie är här!
Min jullovskompis , hihi! <3

Igår hade vi MJMJ skitmysigt,haha!
Vi skulle titta på film,skräckfilm!
Julia bad hennes pappa ta fram lite skräckfilmer,sen valde vi bland alla hon hade med sig.
Maja hade hört att "Walk the line" skulle vara riktigt läskig!
Men efter halva filmen började vi förstå att det var en "självbiografi" av Johnny Cash's liv!
Så nu gillar vi alla hans musik!
den var helt okej,filmen alltså ! haha
Men vi trodde ju att vi skulle få se värsta läskiga filmen,så vi satt ju där helt spända!

Aja,nu ska jag & Jennie ta och hitta på nått.
Och när vi säger så'slutar det med att vi sitter i sängen,pratar & skriker med i musiken ;D

pussspåer och jag hoppas ni haft en lika bra början på året som jag har haft , <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: