2010-01-14
 22:29:38

Inte bättringsvägen..

Usch,först började jag bli bättre..men nu vart det sådär jobbigt igen.
Tungt att andas,ont i halsen & snorig och täppt om vartannat!

Nu är jag iaf nyduschad & fräsch, mitt löshår också!
Ska ha det i på lördag (födelsedag om ni inte lagt märke till det) på första gången på en vecka!
AH MAH GAD! hehe.
Nu ska jag gå och sova,
är riktigt glad för att jag är klar med både tyskan,matten&SO:N!
Det känns bra,så ligger jag inte så mycket efter.

Imorgon åker MJMJ till stan igen,vi ska köpa skor,partyhattar & lösnaglar tror jag :*
Klippte ju av mina naglar för att dom skulle vara fräscha när jag fyllde,men dom växer ju typ inget :((

men nu måste jag göra i ordning mig så jag kan sova!
förresten så råkade jag ställa klockan fel,så jag gick upp halv sex imorse,
och dum som jag var då , gick jag och la mig igen och gick upp vid halv sju ist , haha!

Godnatt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: