2010-01-04
 04:13:21

Movietime , HAHA!

(Rubriken är ett intern skämt eller vad det heter till MJMJ :*)

Har titta på film hela kvällen/natten nu !
först tittade jag på "Tomten är far till alla barnen", haha skitkul!
En rätt så gammal film,men har ni inte sett den måste ni göra det!
haha , jag satt och log igenom hela filmen tror jag haha x)

Sen tittade jag på "Främmande fågel" vilket är fyra avsnitt på 43 minuter,så det tog ju sin lilla stund.
Jag satt ju här på mitt rum,stängd dörr,bara EN lampa tänd,alla sovandes och jag sitter här asrädd!
med tanke på att jag är väldigt mörkrädd (a)
det är verkligen en jättebra film!
Älskar hon som spelar Maria Wern-Eva Röse!
Hon spelar så jävla bra!

Jag vet att jag inte kommer kunna sova nu så jag sätter på "Drömkåken" haha , så somnar jag säkert till den.
Fast det var ett tag sen jag såg den..men jag hinner väl åtminstone bli trött!
Klockan är ju trotsallt kvart över fyra, och imorgon (idag) ska jag upp vid tio , haha good luck!
Ska till stan med Jennie , förmodligen iaf!

pusss


Maja
PUBLICERAT: 2010-01-04, 11:31:44 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

sv. Men ååååååh det var ju sean banan ! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: