2010-01-23
 15:52:31

No time for us ~

Jättedålig uppdatering!
Igår kom jag hem från skolan,hade lite klädraseriutbrott,limmade fast naglarna,fixade håret & sminkade mig
innan vi åkte till Niclas&Annika,"Brassa"&Sofie (:

Vi åt jättegod mat,fikade,& spelade Guitar Heroooo!
Jag är bäst.................utan tvekan -.-
Jag&"Brassa" hade mycket att prata om,
så det var riktigt kul!
Vi har även pratat om att ha tjejkväll,
med mina tjejer & "Brassas" tjejer (;

Riktigt fint hade dom fått i källaren också,skitfint!
Vi var väll inte hemma förrän halv två,om inte mer'två kanske.
Det resulterade i att jag vaknade för ca; en timme sen..hehe.

Och herregud vilken dröm!
haha,det finns ingen handling så jag orkar inte skriva om den.haha!

pusss


Brassa
PUBLICERAT: 2010-01-24, 19:15:53 | URL: http://brassas.blogg.se/

Det var jättekul! Ja prata gjorde vi mkt, men ´man kan ju inte direkt prata om det i skolan så det blir ju en hel del;-)

Haha Shit vad länge du sov, själv vaknade jag typ 11 och tyckte att jag sovit bort hela dagen haha :-P

Tänkte skicka bilderna en kom på att det är lättare o vi båda är inne på msn.

Puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: