2010-01-18
 12:22:54

Pakeeet! <3

Eftersom att jag inte har något att göra kan jag berätta vad jag fick av :

Jennie:
Bobbys hårspray <3
Ett flätat "hår"-hårband,som alltså ser ut som vanligt hår men är syntetiskt.
En vit ögonskugga!

Maja:
Them - Skräckfilm
Barbapapamobilsmycke <3
Massa jättefiiina armband & stora guldiga örhängen!
Och en hel kartong med banankola,haha!

Farbror Johan med familj :
Pengar ((:

Moster Sussi med familj :
Daimchoklad! <3
peeengar (:

Mormor:
Peeeengar!
Och av min underbara mormor fick jag även min moppe! <3

Farmor:
Pengar (:

Moster Towe med familj :
Presentkort på H&M! (:

Mamma&pappa&Emma:
4 påsar med chokladtomtegrejer (I LOVE IT <3)
Peeengar (:
Näspärlor
Nagelfilar!
Kondomer (;
Och ett skitfult kort på mig! Usch...haha!

Sist men inte minst,Julia:
En badhairday-badmössa! (jag hatar badhairday mössorna som alla minifjortisar springer runt med,så lite parodi i det hela)
En chokladkaketvål! haha!
Sen det bästa!
PRESENTKORT PÅ EN HAMSTER! <3333333
Jag har inte velat ha en ny hamster...men när vi var i djuraffären vart jag alldeles
kär på nytt! Så söta!


Tack till alla!
Jag är jättenöjd med mina presenter,det är jag verkligen <3


24 år och inväntan på att bli pappa
PUBLICERAT: 2010-01-18, 14:06:39 | URL: http://tobiasbloggen.blogg.se/

tack ska du ha. hoppas du fortsätter följa bloggen!


Brassa
PUBLICERAT: 2010-01-18, 15:16:48 | URL: http://brassas.blogg.se/

Du, är bobbys hårspray bra?

svar Naw tack sweetie<3 För ett ganska bra tag sedan så fundrade jag faktiskt på det men jag vet inte. Kanske kan prova någon gång;-)

Förresten så måååste du bli friks tills på fredag!

Krya på dig<3


Brassa
PUBLICERAT: 2010-01-18, 17:38:06 | URL: http://brassas.blogg.se/

svarVad bra! Då måste jag kanske prova den;-)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: