2010-01-13
 19:09:26

praaaooen!

Riktigt dålig uppdatering,jag vet.
Men så kommer det bli nu när skolan börjat och man har annat att göra efter skolan!
Idag följde jennie med hem,sydde dit en clips och letade prao under den timmen vi var typ,haha (:
Men efter att ha ringt stans alla hotell,restauranger & cafeér sitter jag nu och väntar i telefon på att nån på Amarant i t-hälla ska ha tid att svara i telefonen!
Men efter var fjärde signal säger nån med väldigt irriterande röst : "Vi är fortfarande upptagna , tack för att ni väntar!"
Gissa om jag blir GALEN!

När jag skulle skjutsa Jennie på sparken till bussen,var det skithalt ute!
Jag har inte halkat en enda gång under den här vintern (ta i trä) och
nu höll jag på att ramla fleeera gånger,det var verkligen IS!

men nu ska jag fortsätta vänta på den här tanten,pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: