2010-01-28
 19:07:04

Praodag nr 4!

Alltså vad tråkigt det är att jag inte hinner skriva nått här när det är skola&prao och sånt.
Är fortfarande van vid att ha lov , haha!

Dagen har bara rullat på , mycket kunder hade vi idag.
Och det var bara jag & Julia där idag,Maja mådde inte bra'och därför kom hon inte :(
Mamma var och åt hos oss,precis när det var som stressigast,puh!
Jag gjorde bort mig rejält också...inte kul!
Men det har jag ju gjort förr,så jag överlevde denna gång också.
Skulle ju tränat efteråt,men jag har känt mig febrig sen i tisdags så jag orkade inte riktigt.
Synd var ju det,jag ville verkligen träna..


Imorgon är det sista praodagen,it sucks!
Jag vill fortsätta :(
Det är så mysigt & roligt där!
Nått jag tror att jag skulle trivas att jobba med faktiskt (:

förövrigt så börjar vi nog med mitt rum imorgon!
Hoppas bara inte att jag kommer vara trött efter praoen,då kommer
jag ju inte orka göra ett skit!

Nu ska jag göra mig i ordning & sen kanske jag pluggar lite!
puss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: