2010-01-13
 20:35:42

Rummet ♥



Allt i svartbrunt!
I den där med trefotosramen ska jag ha : Julia,Maja&Jennie i :*
Sen är det en 1.20 säng, brevid sängen ska mitt fina sängbord stå, en byrå ska stå vid väggen där jag har min gamla fula byrå.
Och sen ska jag ha tvbänken och tv;n nedanför sängen,över tv;n ska jag ha två tjocka hyllor!
På den understa ska jag ha stereon och på den översta ska jag ha såna här "tjocka&ihåliga" bokstäver: "Kärlek" ska det stå (;
Och på nån annan vägg ska jag ha den där andra ramen,som är en "filmremsagrej" , i den ska jag ha foton på MJMJ :D
Den lampan ska stå på sängbordet,jag har en sån i rosa med annat mönsterpå!
Men nu vill jag ha vit ,och så kan man ju byta (a)
Sen ska jag ha en svart ryamatta , (som jag har nu också) och massa sånt där småfix såklart!
Före och efterbilder ska jag försöka fixa tror jag (;
Sist men inte minst,för den här vill jag ha STOR på väggen "rakt fram" liksom:

Jag tror det kommer bli jättefint,det ska ju som jag skrev förut vara vita väggar!
Svartbruna möbler och sen en färg som detalj.
Nu i början blir det nog röd,sen rosa.
Eller tvärtom!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: