2010-01-13
 19:28:51

Stängt!

Så efter att har hört den där tanten några gånger i telefon så la jag äntligen på.
det visade sig att det stängde 18:00 på vardagar i torshälla -.-
Så jag ringde till Cityhuset och dom sa att just i cityhuset tog dom inte emot praktikanter (inte heller tp) men att t-hälla gjorde det,men bara ifrån Gökstensskolan!

så vi vet inte riktigt vart vi ska ta vägen..
Men jag ska på linskoll imorgon tjugo i fyra,så vi får gå&leta praoplats då ;)
Hoppas verkligen att vi hittar nån!
Inte tänker jag vara i  skolan en vecka extra om vi inte behöver det..
Men det finns ju alltid en utväg,t.ex så tråkigt som typ konsum.
Men det är så himla tråkigt där,det enda man gör är att packa upp från kartonger :(

Packa upp ska jag däremot göra nu !
Sen ska jag nog göra i ordning mig..måste väl plugga också.
ingen lust ingen lust ingen lust.

pusss



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: