2010-01-11
 21:49:54

Storhandling!

Äntligen hemma!
efter att ha flängt runt på stan hela dagen,är jag nu hemma!
Först var jag ju hos tandis,det gick väl helt okej'inga hål iaf :D
Men jag har så jävla ont under tungan,där dom trycker in såna där gula saker så dom kan ta kort!
ni vet vad jag menar eller hur?
jaja,det slutar väl göra ont snart (hoppas jag!).
Sen åt jag och mamma på "Erikssons" , och efter det skjutsade hon ner mig till bussen vid skolan för att träffa b'vänner!
vi åkte ner på stan och tittade lite,hittade en jättefin klänning!
Men den var för stor,jättesöt var den,ville verkligen ha den :(
jag hittade sååå mycket jag önskade mig!
Ett superfint linne ifrån Gina (typ ett oversize vitt linne med en döskalle fjärilar och blommor på!) och en helt underbar "mjukisdress",jag vart alldeles kär!
Tvingade nästan mamma att köpa den till mig ^^

Men det enda jag köpte var mina favistights!
Vanliga svarta med en silvrig dragkedja nertill!
Supersnyggt!

Efter stan åkte vi till TP och tittade lite där med , maja köpte massa linnen,en kjol & ett par örhängen!
Alltihopa var jättefint!
Sen träffade vi mamma&emma (lillasyster) och så åkte vi till coop för att handla! (;
Maja tyckte vi handlade mycket,men det var ingenting mot när jag&pappa handlar,HAHA!
Då skulle du vara med maja!
Nej nu vart det här ett väldigt långt och tråkigt inlägg,så jag avslutar med en bild ;D


(det här är visserligen kanske en tredjedel av allt,men ändå.
det var väll ändå inte så farligt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: