2010-03-31
 21:45:47

-En gång är ingen gång men två är lika med noll

ÅH , vad dålig jag har varit att skriva.
Har framochtillbaka vart på jättedåligt humör.
Så just precis det sänker väl blogglusten!
Men imorgon är det ÄNTLIGEN sista dagen innan påsklovet!
så himla skönt,ska åka och anmäla mig till moppekursgrejen imorgon också..uhu!

På fredag ska jag till mormor och äta mat med släkt och grejer,
sen på kvällen ska jag till Maja där jag&tjejerna ska sova!

Nu är jag dödstrött efter att ha simmat,handlat,packat,och ah massa sånt där BARA tråkiga saker.
Så ska alldeles strax lägga mig,sovgott! ♥


Anonym
PUBLICERAT: 2010-03-31, 21:50:09

sv. DET VAR JU INTE DEN TRÖJAN!

PUUSSSSSSS


Brassa
PUBLICERAT: 2010-04-01, 15:53:58 | URL: http://brassas.blogg.se/

Å moppekurs vad kul! Lycka till med det!:-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: