2010-03-08
 21:30:42

3 kg!

Idag har jag hållt på med den här grötmedtoden i en vecka.
Jag funderar på att ta en paus.
I kanske en vecka och sen börja en vecka igen.

Jag har gått ner ca:3 kg sammanlagt sen förra måndagen.
4 kg lättare och jag blir skitglad!
Men det känns kanske som att jag borde äta normalt snart,
eller så ger jag bara upp det här.
vi får se,har ni några förslag får ni gärna säga till!

Men nu är det iaf slut på dessa "matbilder" har mest haft dom för mig själv om jag ska vara ärlig!

peeeeace :*


Annette Andersson
PUBLICERAT: 2010-03-09, 11:01:18

Det var jag som kommenterade "Lol" på jonnalantz blogg... Jag tror inte att du kan avgöra att jag är omogen för att jag skrev tre små bokstäver.. Men alla har vi ju olika syn på vad det innebär att vara mogen... Vill du avgöra hur jag är så kan vi talas vid istället!!


Jennie
PUBLICERAT: 2010-03-12, 07:16:17 | URL: http://jennsiii.blogg.se/

sv: jaså? den stenen har jag hittat på en butik vi har här i ljungby. mix heter den. tror inte den butiken finns någon annanstans... vart bor du någonstans? de brukar finnas i typ olika småprylebutiker.

kram


maliin
PUBLICERAT: 2010-03-15, 15:13:20 | URL: http://baaramaliin.blogg.se/

svar till Annette: Jag tycker att det är riktigt patetiskt att du t.o.m kollar på det inläggets kommentarer igen.

jag vill inte prata mer med dig iallafall.

Sen tycker jag att du inte tittar mer på min blogg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: