2010-03-04
 17:17:19

CrAzYsMiLe!

Har fått lite problem med hur jag ska börja mina inlägg...
jobbigt!

Men idag skulle vi haft NO-prov men det var visst bara NO-"läxförhör"...
Det gick skitbra!
Jag fick alla rätt,iofs så hade man pluggat så skulle man kunna alla!
Det var tio meningar som man skulle numrera i ordning vad som hände och så,
Om jag inte skrev det förut så var provet om graviditet,fostret i magen.
Med tanke på att jag hade alla rätt så hade jag ju MVG på det ,
men på provet hade jag VG,så alltså utgår hon från själva provet,
vilket betyder att jag just nu ligger ganska bra till ;)
Tror jag väl?

Och vi hade även idrott imorse med Sofie våran "nya/gamla" idrottslärare.
Hon har varit mammaledig,och det var så skönt att den lektionen gick så bra!
Men sen fick jag typ "sendragsont" i foten,så dom sista minutrarna var jag inte med :/

Annars så har dagen bara gått...eller gåttochgått har haft så himla ont i foten HELA dagen.
Var hos tandläkaren i typ en halvtimme också,det gick bra det med (:


This crazysmile is for my dentist!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: