2010-03-23
 19:57:27

Great!

Nu sitter jag här igen med efterbehandlingen i håret ;)

Jag har bidragit i en tävling,på ÖB ;D
Vinsten är ett jättestort påskägg som det står "DUMLE" på och ni vet dom där färgerna blå&röd och texten i typ gul , aa ni fattar ? ;)
Sånt fyllt med massor med dumlisar!
Och allt man var tvungen att göra var att beskriva varför just jag skulle få det (max 20 ord!)
Så jag skrev att jag hade varit utan godis i ett år och hade saknat dumle mest , haha (a)
Jag vill vinna,jag måste vinna :D

Aja,ikväll är det Desperate Housewifes, det ska jag se ;)
Imorgon kommer tjejerna till mig,dom ska prova kläderna som vi fick hem ,
vi beställde allihopa och delade på frakten och så skickades det hem till mig förstår ni ;)
jag tyckte varken mysdressen eller byxorna var fina,så jag skickar tillbaka det ):

Dags att skölja ur nästa nu!
pusss


Brassa
PUBLICERAT: 2010-03-23, 20:16:44 | URL: http://brassas.blogg.se/

svar haha Tack för svaren:-P

Hihi nu blir jag glad, Tack♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: