2010-03-22
 18:47:49

Ingen skola för mig imorgon

Bloggtorka tror jag det kallas?
Nej men , känner inte att jag har nån lust att skriva nått här.
Har inte lust med någonting i stort sätt..

Imorgon ska resten av MJMJ till Romme , jag ska bara vara hemma.
av en eller flera anledningar (:
Jag,mamma&Johanna (en kompis till mamma) kanske ska till Karlssons(heter det så?) & Hedlandet,hehe!
Har bara vart på det där "Karlssons" en gång , så det blir säkert kul (:
Mamma&jag ska försöka hitta gardiner till mig ;)

annars så händer det inte mycket i mitt liv , idag så sov jag bort halva skoldagen tillsammans med Maja.
Vi låg i ett rum utanför skolsyster,där dom har en liten säng.
Jag hade så ont i magen&Maja i sitt huvud ( ja det hade ju blivit väldigt konstigt om det varit i nån annans,men aja) så vi sov från lunchen(och tidigare) tills vi slutade..
Men det var väl behövligt.
jag var så himla arg på alla lärare för att dom hade ipren men inte kunde ge mig EN ENDA liten pytte.
Även fast tårarna sprutade och jag trodde jag skulle gå under.
nu är det över & imorgon slipper jag ju skolan.
tacka gudarna för det!


Brassa
PUBLICERAT: 2010-03-22, 20:16:56 | URL: http://brassas.blogg.se/

Usch du verkade ha jätteont stackar'n. Så dumt. Skolsyster borde vara där helatiden eftersom ingen lärare får ge ut tabletter!


Maja
PUBLICERAT: 2010-03-22, 21:19:47 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

haha vi skulle ju haft bild på vår fina liggställning x'D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: