2010-03-28
 12:04:00

Lägga golv..

godmorgon!
Kunde inte somna igår,så jag kollade på AA, det avsnittet som jag missade i onsdags!
Så somnade jag runt tjugo i två,men klockan två vaknar jag igen!
Kooonstigt,för det var ju NÅGON som ringde mig dåå!
Så kunde jag typ aldrig somna om,och Emma vaknade.
Men till slut vid kanske tre somnade jag om,tur var väl det!

Idag ska det fortsättas att lägga golv men med förstärkning av farbror Johan ;)
Och just nu är sötaste ungen här min lilla kusin Klara! ♥

Imorgon har 8a (min klass höhö) ledigt,kompledigt för föräldramötet (som inte var nått FÖRÄLDRAmöte) som vi elever var med på i hela TRE timmar,eller 2½ iallafall!
Och på fredag är det väl långfredag eller vad det heter och det innebär att det bara är tre dagar kvar i skolan! :DD

puss!


Maja
PUBLICERAT: 2010-03-28, 13:48:10 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

vem ringde? ;o



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: