2010-03-14
 01:24:11

Lördag!

jättetråkig uppdatering.
Men mycket som hänt,
höll på att gå under när jag ställde mig på vågen och hade gått upp dom där tre kilona igen,
men jag hade ätit då,så det var visst bara ett kilo.
Men innerst inne visste jag väl om det.
att jag skulle gå upp i vikt igen.
Men nu ska jag träna.träna.träna!

Onsdagar simmar jag ju,
men sen ( senare ,om några veckor kanske?)
så ska jag börja träna - styrketräning mig tjejerna!
ska väl sätta upp ett mål..men vet inte hur jag ska göra för att inte överdriva?

Nu ska jag iallafall försöka få mig en god natts sömn!
Imorgon ska jag nog vara med Jennie,
på måndag är det studiedag i skolan så då ska jag vara med Maja!

hörs när jag känner för't , puss!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: