2010-03-27
 13:12:14

Min bebis med blåa ögon

usch jag drömde en hemsk dröm inatt!

Vi hade NO med Terese och vi har ju haft mjölpåsar som bebisar i en vecka,
så i stort sett inget är omöjligt med henne.
men det var helt sjukt för vi fick "typ som låtsas bebisar med massa sånt där man har i magen,tarmar,moderkakan,njurar och ja vad man nu har i magen" och bebisen och allt det här låg i typ ett ihopknutet...ja vad ska man kalla det?
En ihopknuten mage av tyg.
Usch visst låter det hemskt?
Iaf skulle vi typ ta med den här överallt.
men innan vi hann börja,och fortfarande var i klassrummet började min bebis skrika!
Och "den här magen" knöts upp och där ligger en livs levande bebis , MED BLÅA ÖGON!
BLÅA SUPERSTORA ÖGON!
jag vart helt käär,så jag tar upp min supersöta bebis!
Och blir alldeles , jag vet inte vad,jätteglad helt enkelt!
Jag hade fått världens sötaste unge,
sen slutar hon andas,och jag skriker på Terese att hon ska komma,
när hon kommer säger hon att det var för sent, att bebisen hade varit "uppe i världen" för länge och att hon inte klarade av det. Så hon dog.
Och jag bara grät och grät,visste inte vart jag skulle ta vägen.
usch allt var så sorgligt , jag vart helt psyko & deprimerad,men det är väl inte så konstigt?!

Helt sjuk dröm..
men lite av grejen var att hon hade ISBLÅA STORA ÖGON , & det är det finaste jag vet.
blåa ögon,jag blir helt såld på det.
Önskade att jag också hade blåa ögon :(


julia
PUBLICERAT: 2010-03-27, 13:19:04 | URL: http://terrorstad.webblogg.se/

äckligdröm :o

jag vet att du blir helt såld på mig hahahahah!

själv vaknade jag av att jag skrattade, tänk om dom som fixade vårat badrum hade vart här nu, då hade dom ju trott att jag va helt dum i huvet xD<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: