2010-03-22
 19:18:15

Min längtan..


Jag vill bara ha sommar NU NU NU!
Jeansshorts,klänningar,sommarkjolar,klackar,flipflops,blommor,jordgubbar,smultron på strå,prästkragar,picknickar,monster(som i drickan monster haha),solgalsögon,tandemcykeln,
slipinskor,nyckelpigor,brun&snygg,sommarregn mot varm asfalt,vristlänkar,sena kvällar på
skoltaket med kompisar,filmkvällar,första moppesemestern,grilla korv och så vidare!
Listan kan bli oendeligt lång,men gud vad jag vill ha sommar med bästa vänner ♥



julia
PUBLICERAT: 2010-03-22, 20:13:24 | URL: http://terrorstad.webblogg.se/

två monster inköpta!!!!!!

ett måste för snowboardåkare! dom flesta snowboardåkare lever bara på monster. dom äter gröt till frukost, två monster till lunch&lite öl till kvällen. ibland blir det bara monster på dagen, då kan dom dricka mellan två&fem styckna! dom blir oftast hyper utavdet, vilket gör dom ännu roligare än dom är i vanliga fall!



(när jag blir stor ska jag bli wikipedia)

JAG SAKNAR SOMMAREN SÅ SJUKT MYCKET!♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: