2010-03-03
 22:00:54

Pontiak!

Idag började jag sjunga på den här!
Det är min absoluta favoritlåt helt klart ;p
Då insåg jag hur mycket jag saknar att vara vid Västkusten!
Hoppas (och nästan tror,skulle inte förvåna mig) att vi ska åka dit i sommar igen ♥
Bo i husvagnen i en vecka,fiska krabbor,leta sjöstjärnor,grilla(ingen grötmetod då inte!),bränna sig på maneterna..
eller okej..det ser jag inte direkt fram emot!

Men här är låten vi lyssnade på sist vi var där, sommaren-09!
Då lyssnade vi jättehögt ut ur hela husvagnen (med massa grannar) och sen kommer den här låten,
herregud säger jag bara!
Sen vart det bara som en rolig grej :D
HAHA,sen hade vi vattenpistolskrig&vattenballongskrig,haha!




Kolla till 2:40,det är ett måste! :D
Vatt togt tu vägen Anne-maria,vatt togt dtu vägen Anne-maria!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: