2010-03-14
 04:09:37

SHOPPING MAKES ME HAPPY


Att köpa saker gör mig riktigt glad,att få gå med massa påsar i händerna trots att det är jobbigt' så gör det mig på så mycket bättre humör!
Konstigt..
Funderar på att ta tåget (eller nått...) till lager 157 på måndag,med MAJA!
hehe...
måste dit helt enkelt ;)

men aa,bilden vare ja!
Hittade jättebilliga mysdressar från just precis lager 157!
Dom är ju visserligen inte den rosa jag vill ha,men jag menar en hallonröd & en svart skulle ju inte sitta helt fel? ;)

och för er som inte ser vad det rosa bandet är , så är det ett behåband,halterneck då asså!
Superfint i sommar!
Och jeansjackan alltså...fatta i sommar?
Neej,den måste jag nog ha...



Maja
PUBLICERAT: 2010-03-14, 09:10:55 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Vi åker, vi åker! :D Men jag har inga pengar, inte en enda krona, skitsamma!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: