2010-03-05
 19:08:30

Städat!

Idag har jag varit jätteduktig!
Enda sen jag kom hem har jag städat,
plockat ur alla lådor,torkat i lådorna,ställt in allt igen.
Torkat av allting,hyllor,tv,fönsterbräda,sängbord,byrå&"stå"hyllan"!
Dammsugit&torkat golven!
Nu är det rent&fräsht här inne igen (:

Annars så har jag också varit duktig,jag hade godkänt på tyskaprovet.
Eller förhoppningsvis över också,men hon kanske inte skulle sätta högre än G
på det här provet ;)
Så vi får se hur det blir med det.

Var även hos våran skolsyster Pernilla för att kolla vad hon hade att säga om min fot.
Hon trodde den var överansträngd..
Men det är inte det värsta just nu , sen imorse har jag haft ont i hela kroppen,
eller i halva iaf.
Typ hela högersdian,armen,höften,arslet&låret :(

Men nu ska jag snart hoppa in i duschen,& sen ska jag måla naglarna!

Trevlig helg! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: