2010-03-04
 17:37:12

TH's biggest fan ! hehe

åååhåååååå!
Idag är det TokioHotel konserten!
Och Maya&Brassa ska dit!
Jag är så fruktansvärt avundsjuk!
Ångrar verkligen att jag/vi inte köpte biljetter,
trots att jag inte tycker om dom nu ( eller jag tycker inget spec. om dom längre)
så hade jag ändå väldigt gärna velat se dom live!
Det hade verkligen varit en dröm!
Har ju verkligen varit ett riktigt SUPERFAN av dom..
Och när vi fick biljetterna till konserten som skulle varit den ...tredje april eller vad var det nu igen(?)
så grät vi massor av lycka!
Sen när jag insåg fakta(bara ca:2-3 månader innan) att det inte skulle bli nån konsert i Sverige p.g.a att Bill hade opererat halsmandlarna eller nått..så ringde jag till julia&jennie och bara grät&grät.
Dom trodde jag skojade.
Lite komiskt egentligen,men jag var helt förstörd..




Brassa
PUBLICERAT: 2010-03-06, 15:43:22 | URL: http://brassas.blogg.se/

haha du skulle har varit där!! Gillar dom ju nu men var som du sa ett superfan förut,, det går lixom över tråkigt nog..


matilda
PUBLICERAT: 2010-03-06, 18:24:45 | URL: http://matildamoaaa.blogg.se/

det va sjukc jävla underbart! :')

har aldrig känt en sån där känsla i mitt liv förut asså!

du borde hängt med dom ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: