2010-03-03
 20:46:57

Nice,huh?

Och det där med "grötdieten" har gått riktigt bra tycker jag (:

Glömde länka till henne som jag hittade det här hos ;)

Så ni vet att jag sköter mig:
MÅNDAG:


Havregrynsgröt med skogsbär,en liten chailatte(inte bra..hehe),samma som till frukost.

TISDAG:

Havregrynsgröt med skogsbär,lite ris&nån gegga i skolan..,en banan,havregrynsgröt med skogsbär&banan + en omogen avokado ;)

ONSDAG:

Havregrynsgröt (orkade inte fixa nått på,hade så bråttom också!), Potatis och en halv sån där äcklig "köttgrej" & en knäckemacka , sen havregrynsgröt med skivad banan på (:


Sofie - Ung mamma som älskar inredning och shopping
PUBLICERAT: 2010-03-03, 21:54:24 | URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Men va kul, håll i och försök att inte väga dig föns det har gått en vecka, då är de roligast och man får en kick att fortsätta ;D

Lycka till! :)


Maja
PUBLICERAT: 2010-03-04, 12:51:22 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

Du skulle ju inte svälta dig själv din lilla hora.

Eftersom du ändå gör det och lix inte äter nån vanlig så kan jag ju berätta att du ändå kommer gå upp igen när du börjar med vanlig mat!

Tro mig, jag vet -.-'



Ät åtminstonde vanlig mat hörru :P

laviioooooooo <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: