2010-03-05
 19:49:16

vatten och bröd...

meeeh , jag har ju skrivit 505 inlägg nu!
aja,det blir ingen tårta för det iaf..
Känns ju lite sådär att baka det till 'JMJ imorgon..
Det blir kanske lite för jobbigt. hehe (:
asså jag syftar på att det enda jag dricker (på en HELG)
är vatten,det mesta jag äter är gröt & inget godis.
Finns det värre?
Eller ja.vatten&bröd..

nu ska jag försöka koppla in våran gamla DVD,eftersom min la av för typ en vecka sen
och sen ska jag som skrivet duscha & måla naglarna..
har ju inte kommit dit ännu..

kom förresten på att det är ju melodifestivalen imorgon också!
Få se hur det blir med den..¨

puss


Sofie - Ung mamma som älskar inredning och shopping
PUBLICERAT: 2010-03-05, 19:55:01 | URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Alltså, man/jag får andra "ätrutiner" och äter på ett annat sätt. Jag äter tex kakor, bullar, godis, skräpmat, chips m.m nu men i mindre mängder och jag har inte gått upp ett gram, har gått ner o.2 sen jag slutade såå jag går ju inte ner men jag går inte upp heller :P


Sofie - Ung mamma som älskar inredning och shopping
PUBLICERAT: 2010-03-05, 20:19:34 | URL: http://soofieeklund.blogg.se/

Nej du är absolut inge jobbig :)



Jag har gått ner 0,2 sen jag slutade. De är ju inge mkt då jag slutade för bra många veckor sen nu men huvudsaken är ju att jag inte har gått upp och de tror jag inte att du kommer göra heller :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: