2010-03-18
 19:30:07

Wiho , jag skriver ett inlägg!

En liten snabbis ska jag nog hinna med att skriva här!
Idag tränade vi på ASK igen,& jag köpte årskort.
köpte också ett par skor,impulsskor kan man kalla det!
Från H&M , vanliga gladiatorsandaler. very simple.
sen under veckan & förra veckan har jag köpt armband,plånbok & ett läppstift.
Tänkte slänga upp några bilder sen,i samma veva som jag visar den där "jackan" på ;)
Fick även "hem" mjukisdressarna & jeanstightsen från Lager 157 idag,
men tyvärr ligger dom fortfarande i kiosken och väntar :(
Men imorgon så kanske jag hoppar in där..
Men tror att vi ska träna imorgon också :D
Ska bli riktigt najs,men en tråkig sak är att jag har slagit upp hela "fotknölen" ( n i  i  v e t  v a d  j a g  m e n a r  v a ? ) på en häck!
Inte NÅGONS häck utan en sånhär "hopphäck" ,det gör skitont!
Och dum nog var jag att det första jag gör när jag kommer hem är att bada..
Hur ofta badar jag i badkar?!
Typ en eller två ggr per år!!

nej men nu är det dags att göra sig i ordning , ska ta kort på skorna och sånt nu med (:
puss&kram&nyp i stjärten! ( <- det vart ett sånt där måste..jag var bara tvungen)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: