2010-05-01
 18:29:01

-Party like a rockstar!

Valborg slutade inte som vi tänkt oss kanske.
vissa fick i sig lite för mycket alkohol,kanske!? haha

Men riktigt kul hade vi!
De var jag,Maja,Jennie,Natha,Kalle,Wille&Matilda typ?
Oh så träffa man ju massa ute hela tiden (y)

Nu blir jag hemma fyra helger i rad.
Så datan&mobilen får ni ju vara aktiva på ist,haha!
men glad är jag för det,man får ju försöka se det positiva,right?

Nu ska jag kanske försöka göra i ordning mig..eheh.
Smink i hela ansiktet,håret kan jag inte ens prata om,borde röja undan allt jag har slängt på golvet oh hej & hå.
Ganska mycket att göra faktiskt.
Men snart ska jag ätaaa,GRILLAT.
åååh , snart är det SOMMAR <3

hörs när vi hörs,fetingpuss!

p.s : Den här är till er m&p :- " EN GÅNG ÄR INGEN GÅNG,MEN TVÅ ÄR LIKA MED NOOOLLL!


Maja
PUBLICERAT: 2010-05-01, 21:17:02 | URL: http://lyckotroll.blogg.se/

wille&loppan var ju oxå med!



slutet av kvällen blev väl inte som vi tänkt men fan vad kul vi hade! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: