2010-05-13
 21:17:48

12:e maj!

Igår hade vi det jättemysigt.
Jag,Jennie,Julia,Maja,Wille&Skancke grillade (:
Korv,köttbullar&chickennuggets haha :D

Jag&Julia var tvugna att cykla hem till maja för att kissa,
när vi kom tillbaka stog Skancke och värmde sig vid elden,
för han hade tydligen badat (y)
Sen började det regna,så vi förflyttade oss till ett av omklädningsrummen (:
Efter ett tag fick Maja&Julia också för sig att bada , hihi!

Jag åkte hem runt halv tio , och var så trött'så det var bara att duscha&gå och sova!

Det måste vi göra om helt klart ♥


Frida
PUBLICERAT: 2010-05-13, 22:02:23 | URL: http://fsmycken.blogg.se/

SV: Hej! tack :)

Jag är 19 år, blir 20 i höst. Det vet man för att .. jadu bra fråga. skulle såklart aldrig lura någon, men det är klart det kan kännas lite läskigt kanske med förskottsbetalning. Anledningen till att jag har det så är för att det har hänt att folk har beställt namnsmycken som jag gjort och sen har jag aldrig fått betalt. Då de är väldigt personliga så är de ju inte så lätta att sälja till någon annan. Sen är det ju också så att om jag skickar smyckena och får betalning i efterhand kan ju folk strunta i att betala eller "glömma bort", eller säga att de inte fått något smycke och kräva ett nytt. så ja, det är bara att lita på mig.

hoppas du fick någorlunda vettigt svar på din fråga nu ;P

mvh frida



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: